بک فایر چیه و چجوری کار میکنه + ویدیو و پادکست

بک فایر

بک فایر یکی از وسیله هاییه که خیلی از ماشین بازا دوسش دارن ولی کمتر دربارش میشنویم اما این مطلبو با ما دنبال کنید تا بهتون بگم که اون چه بود و چه کرد؟

خیلی عجیبه که توی دنیای ماشین ( البته توی ایران ) خیلی به این وسیله اسپرت پرداخته نمیشه و دربارش حرف نمیزنن حتی میخوان جلوشو بگیرن!

البته جلوگیری از اون بد هم نیست چرا؟ چون خیلیا میان Backfire رو دستی درست میکنن! و این خطر رو به جون میخرن اگه میخواید بک فایر رو بدون خطر داشته باشید حتما اون رو خریداری کنید و به یک متخصص برای نصب بسپارید.

به هر حال ی سری اطلاعاتی درباره این محصول داریم که باهاتون به اشتراک میزارم تا بیشتر باهاش آشنا بشید.

بک فایر چیه

بک فایر به فارسی چی میشه؟

بک فایر معادل فارسیم داره که خیلی جالبه! “آتش عقبه” اسمیه که آقای حداد عادل برای این محصول در نظر گرفته که به نظرم اصلا جالب نیست و من از همون ‌BackFire ترجیح میدم استفاده کنم.

معرفی کوتاه Backfire

به آتیشی که از اگزوز ماشین بیرون میاد و ی صدای ترقه مانندیم میده میگن که در ادامه بهتون میگم چجوری کار میکنه پس خسته نشید با ما همراه باشید.

نصب بک فایر

چجوری کار میکنه؟

وقتی شما دکمه بک فایر رو فشار میدید حدود چند ثانیه دور موتور پایین میاد و سوخت خام یا همون بنزین میره تو منبع اگزوز و بعدش با شمعی که اونجاس سوخت خام به شکل آتیش میشه و از اگزوزتون میزنه بیرون

اصلا خطری داره؟

خیلیا میان میگن که Backfire خطر داره و ضررم داره و نصب نکنید ولی خب اگه شما ی کیت بک فایر درست حسابی بخرید و به ی نصاب درست حسابی بسپاری چرا خطر داشته باشه؟

خطر که نداره هیچ لذتم داره ، اون لذت بیرون زدن آتیش از اگزوز مثل ماشینای لامبورگینی و اون صدای دل نشینش!

خرید بک فایر

برای نصب بک فایر حتما دقت کنید باید کاتالیزور رو از روی ماشین بردارید و ی سر اگزوز حرفه‌ای ببندید تا حرفه‌ای به نظر بیاد.

خیلیا دوست دارن که بک فایرشون حالت مثلثلی یا شلیکی داشته باشه پس برای اینکار باید یک کوئل و یک شمع اضافه کنند

حالا قراره توی ی پست دیگه به صورت کامل به بحث نصب Backfire بپردازیم که در ادامه توی پستای بعدی میتونید بخونید و یاد بگیرید اما باز هم توصیه میکنم این کار رو به یک متخصص بسپارید.

توی بسته بندی محصولی که از کار لوکس 98 میخرید کیت بک فایر ، کوئل ، شمع ، و کلید فشاری که به وسیله اون میتونید زمان بیرون زدن آتش رو مشخص کنید هستش.

میتوانید از صفحه محصول کیت بک فایر به پایین‌ترین قیمت این محصول رو از مجموعه کار لوکس 98 خریداری کنید

کیت بک فایر

فراموش نکنید اگر این محصول رو از ما بخرید میتونید راهنمایی‌هایی رو از پشتیبان فنی ما بگیرید و همچنین در صورت خرابی و سالم نبودن محصول ضمانت تعویض یا بازگشت وجه رو دارید.

اینجا هم ی نمونه ویدئو ارسالی مشتریامون از این محصول رو براتون میزارم تا کارکرد این محصول فوق العاده رو ببینید

 

میتونید ویدئوهای بیشتر رو از کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما دنبال کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من